BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |


تویی که ادعات میشه همه دنبالتن ......

اینو بدون جنس ارزون زیاد مشتری داره :))
.
.
.
.
طرف تو فیسبوکش نظرسنجی گذاشته پرسیده :

گروه خونی تان چیست ؟

آخه نتیجه اش به چه دردت می خوره ؟

خون آشامی ؛ دنبال خون خوش خوراک می گردی لامصب :))
.
.
.
.
واسه رسیدن به ما باید دست و پا بزنی

زنگ و اس ام اس که همه میزنن :))
.
.
.
.
خوب که فکر میکنم می بینم زندگی خیلی هم بد نیست

واقعا مزخرفه
.
.
.
.
من حوصله ندارم ریش و سبیلم رو بزنم

اونوقت یه سری از این پسرا ابروهاشونم برمیدارن

ای دمتون گرم :| !!!!
.
.
.
.
یکــی روی پلــه هــای تـــرقــــی مــن ریـ..ده

مطـمئــنــم .........:|
.
.
.
.
آیا میدانید ادمین ها به بهشت میروند؟

لامصب از بس آنلاینیم وقت گناه کردن نداریم
.
.
.
.
دیشب تو اخبار میگفت گوشی نخرین ارزون میشه…

یه کیلو پسته قایم کردم میخوام باهاش ایفون ۵ بخرم!
.
.
.
.
دقت کردین جدیدا تو اس ام اسا سلام رو ” س ” مینویسن،جواب رو ” ج ” مینویسن و …

فک کنم تا چند سال دیگه اس ام اس خالی میدن خودمون باید معنیشو بفهمیم :دی
.
.
.
.
میترسم با این وضع گرونی امسال آرزو به دل خوردن گوجه سبز و چاغاله بادوم بشیم

دیدم اون روزی رو که پست بذارم بچه ها چاغاله بادوم به تاریخ پیوست!
.
.
.
.
امروز رفتم شامپو بخرم قیمت زده بود:۴۶۷۵۰ !

بیاید به شامپو تخم مرغی داروگر سلامی دوباره کنیم!
.
.
.
.
کیا ﺍﯾﻦ ﺳﻪ ﮐﻠﻤﻪ ﯾﺎﺩشونه؟

” ایمان،تقوا،عمل صالح ”

لامصب جواب نصف سوالای کتاب دینی بود
.
.
.
.
این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن وسطشم

طرح می زنن خفن،بُته جِقه و مینیاتور و نقش برجسته و اینا میکشن

ولی دست راستشون رو میبینی انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده ،..

اینا رو اذیت نکنید،اینا دست چپشون ضعیفه
.
.
.
.
فقط تو ایرانه که مردمش با شعر بسیار غمگین

“باز منو کاشتی رفتی/تنها گذاشتی رفتی/دروغ نگم به جز من/یکی دیگه داشتی رفتی”

بندری می رقصن

والا
.
.
.
.
اومدم یه خوشتیپو بغل کنم،خوردم به آیینه!

شانس آوردم نشکستااا
.
.
.
.
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ ﮐﻪ ۵ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﯿﮑﺎر ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﻣﻨﻢ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﻤﯿﺸﺪ

ﯾﺪﻓﻪ ﺧﺎﻟﻢ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﭘﯽ ﭘﯽ ﻫﺎﯼ ﻻﯼ ﺩﻧﺪﻭﻧﺸﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ!!

ﺍﻭﻧﻢ ﮔﻒ ﺁﻫﺎ ﻭ ﺭﻓﺖ ﭘﯽ ﺑﺎﺯﯾﺶ!
.
.
.
.
ﺩﻳﺪﻳﻦ ﺍﻳﻨﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺯﻳﺮ ﭘﺴﺖ ﻫﺎ ﺗﺒﻠﻴﻎ ﻣﻴﻜﻨﻦ؟

ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻮﻧﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻭ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﺗﺨﻠﻴﻪ ﭼﺎﻩ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ :دی
.
.
.
.
به نظر من یکی از چندش آور ترین برنامه های عید،روبوسیه :دی

والا
.
.
.
.
شوما یادتون نمیاد یه زمانی آجیل میخریدن نگاشم نمیکردیم … :دی
.
.
.
.
خیلی بده به مرحله ای برسی که نت هم دیگه واست جذابیت نداشته باشه
.
.
.
.
هروقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن،

اونم اینکه من با جدیت کامل تو دسکتاپ دارم رفرش میکنم
.
.
.
.
چرا خانوما موقع کشیدن خط چشم دهنشونو اونطوری میکنن؟

مگه ربطی دارن به هم اصن؟
.
.
.
.
یکی‌ از فامیلامون ۵ سالشه اسمش اتنا س عمش تعریف میکرد

میگفت تو جاده یه قم یه غرفه‌های هست که قران بخوانید جایزه بگیرید بود

آتنا رو بردیم با کلی‌ عزت و احترام گذشتنش پشت میکروفن!

آتنا شروع کرد:

بسم الله رحمان رحیم مستمو مستم آره جردنو بستم آره ازم می‌ترسن!

یهو همه یه مسئولین غرفه با باباشو مامانش حمله ور شدن سمت میکروفن....:|
.
.
.
.
وقتی یکی بهت میگه تو دیگه عوض شدی ینی اینکه تو دیگه مثه سابق

مطابق میل من رفتار نمیکنی

عامیانش میشه : تو دیگه خر خوبی نیستی :|
.
.
.
.
این دو جمله ی:

کوچه تنگه بله

عروس قشنگه بله

چه ربطی به هم دارن دقیقا؟!؟ :)))
.
.
.
.
یادش بخیر یه وقت میگفتن سیگار نکشید پسته بخورید

دیگه از این به بعد باید یه پاکت سیگار بذاریم تو جیب‌مون

هر وقت هوس پسته کردیم یه نخ بکشیم !
.
.
.
.

خیلــــــی بدهکاریم به کسانی که همیشه بهشان گفتیم درست میشه و نشد …

(خیلی خیلی زیاد)
.
.
.
.
بعضیا تو رو به چشم بالششون میبینن،

سرد که باشی دوستت دارن گرم که باشی میپیچوننت!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: